Livrare prin curier rapid
Toate informațiile pe care le introduci sunt confidențiale. Informațiile introduse despre card noi nu avem acces la ele ,vei fi redirecționat in platforma Mobilpay unde tranzacțiile sunt securizate si confidențiale. TRANSPORT GRATUIT.
Cum cumpăr
Selectarea produselor dorite
În momentul în care ați găsit un produs pe care doriți să îl achiziționați, apăsați pe butonul Adaugă în coș. Veți fi apoi direcționat automat către pagină de vizualizare a Coșului de cumpărături, unde aveți opțiunea să vizualizați lista de produse existente în coș, să modificați cantitățile pe care doriți să le achiziționați sau să renunțați la unul, mai multe sau toate produsele introduse în coș. Pentru a va întoarce din nou la site și a adaugă alte produse în coș, acționați butonul Continuă cumpărăturile.
Datele pentru expediere
Pentru a finaliza comanda, apăsați pe butonul Trimite comanda. În cazul în care sunteți client nou, va trebui să va creați mai întâi un cont de utilizator, completând formularul de înregistrare prezent în pagină. Acest proces nu va va răpi mai mult de 1-2 minute, după care veți putea finaliza comandă. În cazul în care informațiile pentru plata sunt diferite de informațiile pentru expediere, selectați opțiunea Completează o nouă adresa pentru plata și introduceți informațiile dorite.
Finalizarea comenzii
Pentru a plasa comanda, selectați metodă de plata pe care o preferați și folosiți câmpul Comentarii comandă, care va permite să trimiteți eventuale informații suplimentare. După ce v-ați asigurat că sunteți de acord cu Termenii și Condițiile practicate, apăsați butonul Trimite comandă pentru a trece la pasul următor.
Garanția produselor
- Prezentul certificat de garanție va asigura toate drepturile conferite de legislația in vigoare: OUG 140/2021, O.G. 21/1992, republicata si completata cu O.G. 9/2016
- Garanția oferita nu afectează drepturile consumatorilor care sunt in conformitate cu legislația in vigoare.
- Modalitățile prin care se asigura garanția sunt: repararea produsului, înlocuirea acestuia – in cazul in care nu poate fi reparat, reducere de preț sau returnarea contravalorii produsului daca nici una dintre variantele specificate mai înainte nu este posibila. Reparația sau înlocuirea produsului se va face fără costuri, in termen de maxim 15 zile calendaristice din momentul in care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate si fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, ținând seama de natura bunurilor si de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile in cauza.
- Măsura reparatorie se stabilește prin negociere comuna.
- Eventualele reclamații de calitate se depun direct magazinului in perioada de garanție.
- Termenul de garanție este de 30 zile de la data vânzării- cumpărării produsului, pentru deficiente neimputabile consumatorului.
- In cazul in care neconformitatea urmează sa fie remediata prin repararea sau înlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispoziția vânzătorului, curate la interior si exterior. Vânzătorul preia bunurile înlocuite pe propria cheltuiala.
- In cazul in care neconformitatea este remediate prin reparative, termenul de garanție se prelungește cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul in care a fost adusa la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate pana la predarea efectiva a bunului in stare de utilizare normala către consumator.
- In cazul in care neconformitatea este remediate prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, termenul de garanție prevăzut de lege începe sa curgă de la data înlocuirii.
- Reducerea de pre teste proporțională cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator in comparative cu valoarea pe care bunurile ar avea-o daca ar fi in conformitate.
- Consumatorul își exercita dreptul de a obține încetarea contractului de vânzare printr-o declarative către vânzător, prin care își exprima decizia de a obține încetarea contractului de vânzare.
- Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului daca neconformitatea este minora.
- Pentru acordarea garanției este necesara respectarea instrucțiunilor de mai jos:
După fiecare purtare încălțămintea se pune pe șanuri potrivite ca mărime si format. Încălțămintea trebuie curățată si uscata înainte de aplicarea oricărui luciu pentru încălțăminte, creme etc. Când folosiți aceste produse de întreținere, citiți cu atenție instrucțiunile producătorului acestora.
A. Curățarea încălțămintei:
– încălțămintea cu fete de piei netede sau presate se curata de praf cu o cârpa moale sau perie, iar petele de grăsime sau alte impurități se îndepărtează cu o cârpa înmuiată intr-o soluție apoasa de detergent.
– pentru buna întreținere a pielii, după cateva purtări se va aplica un strat de crema pentru încălțăminte, după care se lustruiește cu o perie moale sau o cârpa.
– încălțămintea cu fete din piele de antilopa sau năbuc, se perie cu o perie speciala pentru aceste tipuri de piei. Nu folosiți apa pentru ca fata materialului s-ar putea pata. Petele de grăsime se îndepărtează folosind soluție contra petelor, speciala pentru pielea de antilopa sau năbuc.
– încălțămintea cu fete din lac, piei metalizate, lăcuite, se curata de praf cu o cârpa moale. Ea trebuie ferita de contactul direct cu solvenții organici(alcool, acetone etc.)
– încălțămintea cu fete textile se recomanda a fi purtata pe timp uscat. După fiecare purtare, încălțămintea se curata de praf cu o perie de haine uscata. Nu se introduc in mașina de spălat rufe. Nu folosiți înălbitori. Petele pot fi îndepărtate folosind soluție contra petelor, speciala pentru materiale textile, respectând instrucțiunile de utilizare recomandate de producătorii acestora.
– încălțămintea cu fete de înlocuitor se curata după fiecare purtare cu o cârpa umeda. Petele de grăsime se vor curata cu o soluție apoasa de detergent(2%).Nu se va folosi crema de ghete pentru lustru.
B. Încălțămintea se usucă lent, natural, la temperatura camerei, ferita de surse directe de căldură. La toate categoriile de mai sus se interzice spălarea cu apa a încălțămintei sau contactul îndelungat cu aceasta. Este interzisa spălarea in mașina de spălat si nu se folosesc înălbitori. Udarea puternica a fetelor cu apa sau cu alte lichide va duce la dezlipirea încălțămintei, deteriorarea fetelor si implicit la pierderea garanției produsului. Încălțămintea cu fete textile sau din piele nefinisata (velur, năbuc, etc) prezentând cusături decorative sau perforații, precum si încălțămintea cu tălpi din piele sau cusute, se recomanda a se purta doar pe timp uscat, deoarece exista riscul pătrunderii apei in interior.
C. Încălțămintea nu se va depozita lângă sursa de căldură sau in mediu umed si se va feri de acțiunea produselor petroliere si a solvenților organici (benzina, alcool, acetone etc.). Fata încălțămintei se va feri de lovituri directe sau înțepături.
D. Petru a crea condiții tehnice de purtare si a mari durata de folosire, se recomanda purtarea a 2-3 perechi de încălțăminte. Se recomanda folosirea încălțătorului.
E. Pentru a proteja pielea dvs. de acțiunea substanțelor chimice, încălțămintea este vopsita cu culori vegetale, ca urmare vopseaua interioara poate migra. Acesta nu este un defect. Se recomanda utilizarea ciorapilor asortați sau de culoare închisă.
F. La tălpile care nu au calități antiderapante exista pericolul alunecării, mai ales in sezonul umed sau rece. Comerciantul nu poate fi răspunzător pentru incidente provenite din nerespectarea instrucțiunilor de mai sus sau pentru disconfortul provenind din purtarea încălțămintei de mărime nepotrivita.
G. Nu folosiți încălțăminte cu toc înalt in timpul conducerii autovehiculelor.
H. Orice intervenție a consumatorului asupra produsului, anulează garanția oferita.
Este obligatorie păstrarea talonului de garanție si a bonului fiscal primite la cumpărare, pentru eventuale reclamații de calitate.
Va mulțumim pentru alegerea făcută!