Politica de retur

POLITICA DE RETUR

Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunță la cumpărare în termen de 14 zile de la primirea produsului.

In cazul în care dorești sa returnezi produsele achiziționate, SCM Comart iți garantează termenul de retur prevazut prin lege, și anume 14 zile de la primirea produsului.

Urmează pașii de mai jos pentru a solicita un retur:

  • Descarca și completează toate datele din Formularul de Retur cu un CLICK AICI
  • Notifica departamentul de Customer Service în scris la adresa vanzari@comart.ro, referitor la coletul pe care urmează sa îl returnezi
  • Expediază comanda de retur împreuna cu Formularul de Retur inclus, la adresa :  Turda, nr.48, sector 1, Bucuresti.
  • In termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea returului, vei fi notificat via e-mail cu privire la statusul restituirii contravalorii produsului/produselor returnat/(e), în contul specificat în Formularul de Retur

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător.

In cazul în care ai primit un produs cu defect sau altul decât cel comandat, te rugam sa transmiți solicitarea în scris la adresa vanzari@comart.ro, împreună cu fotografiile produselor recepționate. Returul în acest caz va fi soluționat de către SCM COMART.

Atenție! :  Magazinele COMART accepta  retururile pentru comenzile plasate online. Comenzile plasate online pot fi returnate  personal în Magazinele COMART(adresele magazinelor noastre le găsiți accesând  https://comart.ro/magazine-comart/).

            Coletele retur expediate fără Formular de Retur inclus pot atrage după sine întârzieri la procesarea rambursărilor. 

POLITICA DE SCHIMB

Dacă dorești sa schimbi produsul cu o alta culoare/mărime/model, te rugam sa ne contactezi în prealabil prin email la adresa vanzari@comart.ro in care vei specifica numărul comenzii, numele și prenumele complet cât și produsul pe care îl dorești la schimb.
Orice schimb de produs se poate face doar în limita stocului disponibil. Dacă modelul dorit de tine nu mai este în stoc, iți poți alege altul cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către tine.

După confirmarea disponibilității produsului pe care îl doriți la schimb, este necesar ca produsul original sa fie trimis către noi printr-un curier organizat de dvs (în afara de Posta Romana) la adresa: str. Turda, nr.48, sector 1, Bucuresti.

Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie însoțit de toate etichetele și ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosești un ambalaj protector pentru expediție, dacă se poate cel original. Produsul nu este primit dacă este zgâriat, deteriorat, dacă nu are etichetele intacte ori dacă îi lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.

In momentul în care va fi recepționată comanda de retur în sediul magazinul online, iți vom expedia comanda de schimb.Costul de livrare al comenzilor de schimb este suportat de către www.comart.ro

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a căror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 4 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.